کاشت ابرو با روش FIT
نوشته شده توسط : رعنا

مزایای کاشت ابرو به روش FIT

روش FIT یکی از متداول ترین و معروف ترین روشهای کاشت ابرو می باشد که در اکثر مراکز زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد . این روش با توجه به اینکه تقریبا آسانتر بوده و هزینه های مناسب تری دارد طرفداران زیادی درد .

در این روش سوراخ های کوچکی در پشت و کنار سر بیمار ایجاد می شود و فولیکول ها به صورت تک تک از این نواحی خارج می شوند . پس از آماده سازی گرانت ها توسط پزشک در ناحیه ابرو کاشته می شود .در این روش دو نکته حائز اهمیت می باشد . نخست اینکه می بایست از ابزار ظریف جهت برداشتن موها استفاده گردد دوم اینکه پزشک معالج باید مهارت و تخصص کافی را داشته باشد.

این روش یک سری مزایای مهم دارد از جمله آن که نیاز به هیچ گونه بخیه وجود ندارد و زخم های ناشی از برداشتن فولیکول های مو به سرعت بازسازی می شوند. جهت پیوند ، برداشت مو می تواند از هر نقطه از بدن از جمله دست ، پا ، سینه انجام شود . کاشت ابرو به صورت پر می باشد یعنی تعداد زیادی از گرانت ها از موی سر جدا می شوند و تارهای ابروی بیشتری کاسته می شود . زمان عمل جراحی در این روش نیز کم می باشد.

 

روش های جدید کاشت ابرو

امروزه با پیشرفت علم و فناوری و ظهور تجهیزات مدرن در حوزه عمل های زیبایی ، روش های جدیدی جهت انجام پیوند ابداع گردیده است . هرچند به موازات گسترش روش های کاشت ابرو راه های جلوگیری از ریزش ابرو نیز بیشتر شده اما همچنان این پیوندها طرفداران زیادی دارد که تجربیات خود را به سایرین انتقال می دهند و آن ها نسبت به انجام  عمل جراحی ترغیب می شوند .

روش های جدید کاشت ابرو بیشتر بر روی آنالیز مو و انتخاب بهترین موها جهت پیوند تمرکز دارند . در کنار این مساله عدم استفاده از بیهوشی ، در کمتر حین عمل جراحی ، عدم ایجاد شکاف در ابرو و زخم های پس از عمل ، حداقل بودن مراقبت های پس از عمل از اهمیت بسزایی برخوردار است و یک روش را کاندیدای کاشت ابرو برای یک فرد می نماید.

مراکز کاشت ابرو با روش FIT

 

با توجه به سهولت انجام روش FIT و متداول بودن آن اکثر کلینیک های زیبایی که کاشت ابرو در آن انجام می شود این روش را ارائه می نمایند . از طرف دیگر هزینه های کاشت ابرو به روش FIT نسبت به سایر روش ها کمتر می باشد و این امر مراجعین را بیشتر به استفاده از این روش ترغیب می کند هرچند که بهتر آن است که یک متخصص کاشت مو خوب  پس از انجام معاینات و بررسی های لازم روش مناسب جهت بیمار را پیشنهاد دهد.





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 742
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: